Ötletgazda és megvalósítás: Neo Interactive

Mindannyian ismerjük az internetes vásárlás előnyeit. Nem kell sorban állni, cipekedni, a munkahelyünkről is vásárolhatunk, és nem vagyunk nyitvatartási időhöz kötve. Azt is tudjuk, hogy biztonságos az internetes vásárlás. Hiszen például pontosan leellenőrizhető, hogy ki az eladó; vagy ha bármilyen oknál fogva nem tetszik a termék, akkor átvételétől kezdve még 14 napig elállhatunk a vásárlási szándéktól; és bankkártyás fizetés esetén ráadásul bármilyen rendellenesség esetén törölhető a tranzakció, és visszakapjuk a pénzünket.

Az internetes vásárlás emellett a környezetet is kíméli, hiszen ilyenkor nem növeljük a közlekedési dugókban a bevásárlóközpont felé araszolgatva az amúgy is jelentős károsanyag-kibocsátást.

És még mielőtt az egyik leglényegesebb szempontot elfelejtenénk: az internetes vásárlás olcsó, hiszen a webáruházaknak kevesebb a költségük, mint a hagyományos boltoknak, és ezt a termékeik árában is megjelenítik. A szállítás költsége is jellemzően alacsonyabb, mint a személyesen történő vásárlásnál. És persze arra is lehetőségünk van, hogy könnyedén összehasonlítgassuk a különböző boltok árait.

Szóval az internetes vásárlás jó! Ha pedig hisszük, hogy jó, akkor miért ne szeretnénk másokkal is tudatni ezt? 2011-ben az Internetes Vásárlás Napja szervezőiként ezt a célt tűztük ki maguk elé. Azt gondoltuk, hogy minden tanítgatás, magyarázat helyett az lenne a legjobb, ha ahhoz adnánk segítséget és ösztönzést, hogy minél többen próbálják ki az internetes vásárlást.

Ezért megkerestünk annyi webáruházat, amennyit csak bírtunk, és elmondtuk nekik az ötletünket: fogjunk össze, és egyetlen napig adjon mindenki valamilyen különleges kedvezményt, soha vissza nem térő ajánlatot! Hogy legyen ez az Internetes Vásárlás nagybetűs ünnepnapja, az akciók miatt a vásárlóknak, a nagy forgalom miatt pedig a webáruházaknak is. A szemfüles vásárlók pedig már az igazi ünnepre is készülhetnek, hiszen nincs jobb annál, mintha a szeretteinknek időben megvesszük a karácsonyi ajándékokat, és a szeretet ünnepét nem árnyékolja be az utolsó pillanatban történő stresszes ajándékhajhászás.

Ötletgazdaként mi mindehhez úgy járulunk hozzá, hogy minden évben megszervezzük az eseményt, amihez a webáruházak ingyen csatlakozhatnak, illetve elkészítettük és folyamatosan fejlesztjük ezt a weboldalt, ahol az akciók és a boltok kereshetőek. Figyelve a fogyasztói és kereskedői igényeket, 2016-ban további fejlesztéseket eszközöltünk, és ennek eredményeként születtek meg tematikus akciós oldalaink, mint a GyerekPéntek, amelynek a  célja, hogy mindenki minél több és stresszmentesebb időt tölthessen a gyerekével, a családjával az ünnepek előtt és alatt. Hogy nyugodt legyen a karácsony, és könnyebbek az előkészületek. De ugyanígy jött létre a HelloBlackFriday, amely mind novemberben, mind pedig az év többi részében jól kereshetően és átláthatóan  mutatja meg a hazai online és offline Black Friday kínálat legjavát, a legjobb akciókat és legnagyobb kedvezményeket. A szintén tematikus SzabadPéntek a tavasz hozta új lehetőségek köré szerveződik, így elsősorban a szabadidővel, a szabadtéri programokkal, a sporttal, az utazással összefüggő termékekkel és szolgáltatásokkal találkozhatsz az akciós kínálatban. Az iskolakezdési akciókat összegyűjtő Nyárzuhanás oldalon pedig elsősorban a tanévkezdéshez szükséges termékekkel és szolgáltatásokkal találkozhatsz az akciós kínálatban.

Köszönet a támogatóinknak azért, hogy megkönnyítik ezt a munkánkat, és köszönet a vásárlóknak, hogy évről-évre többen hisznek az internetes vásárlásban.

Mindenkinek jó vásárlást kíván a szervező Neo Interactive lelkes csapata!

Iratkozz fel hírlevelünkre, és értesülj a további nagy akciókról!
© Internetes Vásárlás Napja 2011-2017